Sort by
Sort by

Çocukları Sağlıklı Hidrasyona Teşvik Etmek

Çocukları Sağlıklı Hidrasyona Teşvik Etmek  

 

Nestlé Waters olarak çocukların şekerli içeçeklerden ziyade suyu tercih etmeleri için küresel olarak aktif bir rol oynuyoruz ve pazarlama faaliyetlerimizi sadece su özelinde gerçekleştirmeyi taahhüt ediyoruz.

İyi Hidrasyon Alışkanlıkları Kazandırmak Üzere Eğitimler 

Dünya Sağlık Örgütü-Avrupa Birliği, çocukların ve yetişkinlerin beslenmelerinde yer alan eklenmiş şeker ilavesinin ana kaynağının şekerli içeceklerden geldiğini belirtmektedir. Örneğin, İngiltere'de çocukların toplam enerji alımının %30'u şekerli içeceklerden veya meyve sularından geliyor.

Yiyecek ve içecek tüketimi davranışları genellikle yaşamın ilk yıllarında öğrenildiği için çocuklara erken yaşta suyun susuzluğu gidermek için ilk seçimleri olmasını öğretmek bu nedenle çok önemlidir. Yıllar boyunca, çocuklara yönelik eğitim kampanyalarına sağlıklı hidrasyon içeriği eklemek için dünyanın dört bir yanındaki yerel hükümet yetkilileriyle işbirliği gerçekleştirdik.

Bazı Örnekler

İtalya'da, Food Education Italy's Hydration@school isimli websitesinin hayata geçirilmesine katkıda bulunduk. 2015 yılında lansmanı gerçekleştirilen, ilkokulları hedef alan bu eğitim programı, hidrasyonun sağlıklı yaşamın bir parçası olarak öneminin altını çiziyor. 8,000 ilkokul öğretmeni ve 2,000 çocuğa online olarak eğitim aktivitesi düzenlenmiştir.

Dünya Sağlık Örgütü'ne göre, Orta Doğu'daki çocukların %43'ü yeterli miktarda su tüketmediği için sağlık sorunları yaşıyor. "Nestlé for Healthier Kids" inisiyatifimizle, bu bölgedeki ebeveynlerin çocuklarını daha sağlıklı yiyecek ve içeceklere teşvik etmeleri için yardım ediyoruz. 4-6 yaş arasındaki çocuklara "Tummyfish" karakteri ile hikayeler anlatarak, interaktif olarak su tüketimine teşvik ediyoruz.

İsviçre, Almanya ve İtalya'da etiketleri karanlıkta parlayan ve sınırlı sayıda üretilen şişelerle çocuklar için eğlenceli ve hikayeleştirilmiş kampanyalar sunduk. Bununla beraber İtalyan Pediatri Derneği'nin işbirlikçisi olarak koleksiyon amaçlı, parlayan şişelerin lansmanını gerçekleştirdik ve bu şişeler Milan Çocuk Müzesi'nde de sergilendi.

Ülkemizde de Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) ve Nestlé Pure Life işbirliği ile yürütülen kampanyada farklı illerde yaklaşık 1000 çocuğun ve Erikli İyilik Fabrikası'nı ziyaret eden binlerce çocuğun su eğitiminin verilmesini sağladık.

Çocukları Sağlıklı Hidrasyona Teşvik Etmek