Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Haberler

News List
Aralık 03, 2019

Erikli markamız son 8 yıldır gerçekleştirdiği başarılı ve sürdürülebilir iletişim kampanyalarıyla iş sonuçlarına katkı sağlayarak, ‘Sürdürülebilir Başarı’ dalında Altın Effie Ödülünü almaya hak kazanmıştır.

Ödüle çeşitli sektörlerden 15 büyük marka aday olmuş, Erikli İçecek Kategorisi’nde birinci seçilmiştir.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019

Nestlé Pure Life’ın anneler için özel olarak hazırladığı “Annemden Bana” isimli reklam filmi Mayıs ayında yayına girdi. Kampanya “Annem gibi olmaktan gurur duyuyorum” iç görüsünü temel alıyor.

 

Nestlé Pure Life’ın “Annemden Bana” kampanyası, aralarında Türkiye’nin de yer aldığı 8 ülkede gerçekleştirilen geniş çaplı bir araştırmaya* dayanıyor. Amerika Birleşik Devletleri, Çin, İngiltere, İspanya, Meksika, Tayland, Türkiye ve Suudi Arabistan’da toplam 2.526 anne ile yapılan bu araştırmada “annenizden size hangi değerler geçti” ve “siz çocuğunuza hangi değerlerin geçmesini istersiniz” soruları yöneltildi.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
award

Tüm dünyada İtalyan yaşam stilinin ve “fine dining” konseptinin temsilcisi S. Pellegrino’nun 3. Kez düzenlediği Genç Şef yarışmasının Akdeniz Ülkeleri Bölgesi finali Tel Aviv’de gerçekleşti.

Yoğun ilgi gören ve her yıl 3 bini aşkın genç şefin başvurduğu “S.Pellegrino Young Chef” yarışmasının Akdeniz Ülkeleri Bölgesi finalinde; Türkiye, Kıbrıs, Yunanistan, Malta ve İsrail’den toplam 10 yarışmacı finale kalmak için yarıştı. 10 genç şef hazırladıkları tabakları, 2018 yılında İtalya’da yapılacak büyük finale gidebilmek için jürinin beğenisine sundu.

Time Out dergisi tarafından Türkiye’ nin en iyi şefi seçilen şef İsmet Saz’ın da jüride yer aldığı “S.Pellegrino Young Chef” yarışmasına Türkiye’ den 3 genç şef katıldı. Hudson Restoran’dan sous chef Hazal Yıldırım ve chef Kaan Karagöz, Sakarya Picasso Kafe Restoran’dan chef de partie Oğuz Kaan Akdoğdu İsrail’de gerçekleşen bölge finalinde Türkiye adına kıyasıya yarıştı.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019

Ipsos & Mediacat işbirliği ile bu yıl 9. kez düzenlenen “Türkiye’nin En Sevilen Markaları” araştırmasında Ambalajlı Su Kategorisi’nin birincisi yine Erikli oldu.

Erikli, geçtiğimiz yıl açılan Ambalajlı Su Kategorisi’nde rakiplerini büyük farkla geride bırakarak üst üste ikinci yıl bu önemli ödülün sahibi oldu. Uludağ’dan gelen eşsiz lezzetinin, yarım asrı aşan marka mirasının ve yüksek hizmet kalitesinin, Erikli’yi ikinci kez en sevilen su markası yaptığını vurgulayan Erikli Marka Müdürü Gözde Akyıldız şunları ifade etti:

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019

Dünyanın lider ambalajlı su markası Nestlé Pure Life, “Annemden Bana” kampanyası ile MIXX Türkiye tarafından Marka Farkındalığı ve Konumlandırma kategorisinde Altın MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Ödülü’ne layık görüldü. Televizyon reklamı, radyo spotu, mobil uygulama ve sosyal medya içerikleriyle desteklenen kampanya sonucunda marka farkındalığı, marka sadakati, bilinirlik ve deneme skorlarında hedeflerin üzerinde artış sağlandı.

“Annemden Bana” kampanyasının başarısını ödülle taçlandırmaktan mutluluk duyduklarını belirten Nestlé Pure Life Marka Müdürü Melike Karagöz, “Annemden Bana kampanyasını tasarlarken annelerimizin hayatımızdaki kalıcı izlerinin altını çizmeyi hedefledik. İletişim çalışmalarımızı da bu doğrultuda planladık. Özellikle Güliz Ayla’nın ‘Olmazsan olmaz’ şarkısının kampanyamıza özel aranjesi çok sevildi. Sosyal medyayı çok etkin kullanarak içeriklerimizle toplam 22 milyon kişiye erişim sağladık. Kampanyamızın gördüğü bu ilgi pazar payımızda da hedeflerimizin üstünde bir artış sağladı ve ikinciliğe yükseldik. Kalplere dokunan kampanyamızla bir de ödül almaktan gurur duyuyoruz” dedi.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019

Dünyanın lider ambalajlı su markası Nestlé Pure Life, Barbie ve Hot Wheels’ın birbirinden renkli karakterlerini çocuklara özel tasarlanan su şişelerine taşıdı. Barbie konseptli şişeler 4 farklı prenses, Hot Wheels konseptli şişeler ise 4 farklı yarış arabası karakteri ile çocuklarla buluştu. Su içmeyi eğlenceye dönüştüren şişeler, tüm süpermarketlerde yerini aldı.

Sağlıklı su tüketimi misyonunun öncüsü Nestlé Pure Life, çocuklara yeterli su tüketim alışkanlığı kazandırmayı önemsiyor. Barbie ve Hot Wheels ürünleriyle su içme alışkanlığı kazanacak çocuklar, şişeleri birer oyuncağa dönüştürerek hayal güçlerini de geliştiriyor.

Barbie ve Hot Wheels ile renklendirilen 0,33 litrelik şişeler, çocukların beslenme çantasına da rahatlıkla sığabiliyor.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019

Benzersiz tarzıyla 150 yıllık ikonik bir marka olan Perrier “Hot Air Baloon” iletişimi ile tüketicilere seslenmeye başladı. Şimdi ise benzersiz bir coğrafya ile Perrier’nin sıradışı ruhu Kapadokya’da birleşiyor. Özel Perrier tasarımlı balon, sıradışılığı yaşatmak üzere Kapadokya’da uçuşa hazır!

Hot Air Balloons filmini aşağıda bulabilirsiniz.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
 

Akdeniz Ülkeleri Bölgesi’nde Türkiye’den Üç Yetenekli Şefimiz Yarıştı 

Tüm dünyada İtalyan lezzet anlayışının ve “fine dining” konseptinin temsilcisi olan S.Pellegrino, geçen yıl büyük ilgi gören yarışmanın ikincisi için süreci Ocak ayında başlattı. İlk yılında 3 bin başvuru alan yarışmayı İrlandalı genç şef Mark Moritary kazanmış, yarışma tüm dünyada büyük yankı yaratmıştı. 2016 yılının “Dünyanın En İyi Genç Şefi”, Ocak-Ekim ayları arasına yayılan dört aşamalı rekabet dolu bir süreç sonunda belirlenecek. Yarışma süreci ilk olarak Mart sonuna kadar kadar yapılacak online başvurular ile başladı. Dünya genelinde coğrafi konumlarına göre belirlenen 20 bölgeden alınan başvurular, bölgesel yarı finalist listelerinin oluşturulması için İtalya’nın en önemli eğitim merkezlerinden ALMA Akademi tarafından değerlendirilerek her bölgeden 10 finalist belirlendi. Türkiye’nin Akdeniz Ülkeleri Bölgesi’nde yer aldığı yarışmaya, Türkiye’den 3 yetenekli genç şef katılmaya hak kazandı.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019


Ambalajlı Su Üreticileri Derneği’nin (SUDER) 9. Olağan Genel Kurulu’nda yapılan seçimde SUDER Yönetim Kurulu Başkanlığına S. Serdar Seyhanlı seçildi.

Ambalajlı su sektörünün önde gelen firmalarını çatısı altında toplayan Ambalajlı Su Üreticileri Derneği (SUDER) 9. Olağan Genel Kurulu, 18 Mayıs Çarşamba günü İstanbul’da yapıldı.

Ambalajlı su sektöründeki gelişmelerin konuşulduğu SUDER Genel Kurulu’nda, derneğin 2014-2016 Yılı Faaliyet Raporu tüm detaylarıyla ele alındı. Genel Kurul’da yapılan seçimlerde S. Serdar Seyhanlı başkanlığındaki liste, yönetime seçildi.

Genel Kurul’daki seçimin ardından bir teşekkür konuşması yapan S. Serdar Seyhanlı, Ambalajlı Su Sektörü’nün büyümesinin tüketici bilincinin artması ile doğru orantılı olduğunu söyledi. Seyhanlı, SUDER’in yeni yönetimi olarak ilk hedeflerinin; sağlıklı ambalajlı su tüketimini artırmak ve şu an ülkemizde kişi başı yıllık ambalajlı su tüketim miktarı olan 139 lt.’yi, AB ülkeleri ile aynı seviyelere çıkarmak olduğunu kaydetti.

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019

Tüm dünyada İtalyan yaşam stilinin ve “fine dining” konseptinin temsilcisi S. Pellegrino’nun düzenlediği Genç Şef yarışmasının 3’üncüsü için başvurular 1 Şubat’ta başladı. Yarı final ve finallerin toplam 18 ayda tamamlanacağı yarışmaya başvuranlar, “S.Pellegrino Young Chef 2018” unvanını almak için yarışacak. Yarışmaya her yıl 3 bini aşkın genç şefin ilgi gösteriyor.

Yarışmaya katılmak için 30 yaş altında olmak ve bir restoranda şef, sous chef veya chef de partie olarak en az bir yıl çalışmış olmak kriterleri aranıyor. Yarışmacılar başvurularını kendilerine ait özgün ve en iddialı yemeklerini tanıtan metin ve fotoğraf ile www.sanpellegrino.com adresi üzerinden yapabiliyor.

10 bölge finalisti Haziran’da açıklanacak

Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
Brandweek 2017'de Perrier kokteyl workshop'u!
Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
Nestlé Pure Life Bronz Mixx Ödülüne laik görüldü!
Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
Erikli Mobil Sipariş Uygulaması Google Play ve Apple Store’da!
Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
Erikli Türkiye’nin Süper Markası Seçildi!
Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
İYİ SU VARSA İYİ GELECEK VAR!
Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
Nestlé Pure Life Gümüş Ödül Sahibi Oldu!
Liked this story? Share it with others.
Aralık 03, 2019
Yepyeni Erikli "Kayakçı" reklam filmimiz yayında!
Liked this story? Share it with others.
Mayıs ayı 31, 2017

Nestlé hem dünyada hem de Türkiye’de Ortak Değer Yaratma vizyonu doğrultusunda toplumsal çalışmalarını beslenme ve su alanlarına yoğunlaştırıyor.

Bu kapsamda, Nestlé Türkiye’nin Milli Eğitim Bakanlığı iş birliği ile yürüttüğü “Sağlıklı Adımlar Projesi” ve Nestlé Waters Türkiye’nin ‘WET Projesi’ ortak bir eğitimle İstanbul ve Bursa’da Sağlıklı Adımlar proje okulundaki ilkokul 3. sınıf öğrencileriyle buluştu. 5 Nisan – 4 Mayıs tarihlerinde gerçekleşen eğitimler ile 2 bine yakın öğrenci su tüketiminin önemi ve doğadaki suyun korunması konusunda farkındalık kazandı.

Eğitimlerde su tüketiminin sağlık için önemi, suyun dünyanın doğal dengesinde sahip olduğu yer ve su tasarrufu gibi konulara değinildi. Nestlé Waters Türkiye çalışanlarından oluşan gönüllü eğitmenler, su hakkındaki genel eğitimlerin ardından “Mavi Gezegen”, “Sudan Bedenler” ve “Akışına Bırak” eğitim modülleriyle çocukların oyun oynayarak suyun önemini kavramasına katkıda bulundu.

WET Projesi hakkında

Liked this story? Share it with others.
Mart 13, 2015

Boğaziçi Üniversitesi Mezunlar Derneği (BÜMED) tarafından her yıl düzenlenen “BU409 Kampüsten Kariyere Seminerleri” bu yıl konuşmacı olarak Nestlé Waters Genel Müdürü Serdar Seyhanlı’yı ağırladı.

Öğrencilerin kariyer yolculuğunda doğru seçimler yapmalarını sağlamak amacıyla, farklı sektörlerden Boğaziçi mezunu yöneticilerin konuşmacı olarak katılım gösterdiği seminer her yıl olduğu gibi bu yıl da Boğaziçi öğrencilerinden yoğun ilgi gördü.

Kampüsten Kariyere Seminerleri uzantısında, 13 Mayıs günü gerçekleşen satış konulu seminerde, Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunu Seyhanlı, başarı dolu kariyer yolculuğunu ve bu yolda deneyimlediklerini aktarırken, öğrencilere başarıya giden yolda atılması gereken adımlarla ile ilgili tavsiyelerde bulundu.

Liked this story? Share it with others.
Mart 13, 2015

ODTÜ IEEE ODTÜ Öğrenci Kolu tarafından 10-11-12 Mart 2014  tarihleri arasında ODTÜ Kültür ve Kongre Merkezi’nde bu yıl 8.si düzenlenen “Kampüs Gelişim Günleri” Nestlé Waters  Ev ve Ofis Kanalı Satış Direktörü Cem Ağaoğlu’ nu ağırladı. Öğrencilere sektörleri tanıma, iş olanakları hakkında bilgi sahibi olma ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunma gibi fırsatlar sunan etkinlikte Cem Ağaoğlu, öğrenciler ile kariyer yolcuğunu ve tecrübelerini paylaşırken, liderlik, güven, başarının sırrı, Y kuşağı, yetenek yönetimi, ilişki yönetimi, takım yönetimi gibi konulara dikkat çekerek öğrencilere tavsiyelerde bulundu.
26 Mart 2014 tarihinde Anadolu Üniversitesi’nde düzenlenen “Kısa Günün Kârı” adlı seminer de iş dünyasının önemli isimlerinin katılımıyla gerçekleşti. Seminerde Nestlé Waters Ev ve Ofis Kanalı Satış Direktörü Cem Ağaoğlu da katılımıyla öğrencilere önemli tavsiyelerde bulundu.

Liked this story? Share it with others.