Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Annesi Gibi Olmaktan Gurur Duyanlara…

Tüm Haberler
03 Aralık 2019

Nestlé Pure Life’ın anneler için özel olarak hazırladığı “Annemden Bana” isimli reklam filmi Mayıs ayında yayına girdi. Kampanya “Annem gibi olmaktan gurur duyuyorum” iç görüsünü temel alıyor.

 

Nestlé Pure Life’ın “Annemden Bana” kampanyası, aralarında Türkiye’nin de yer aldığı 8 ülkede gerçekleştirilen geniş çaplı bir araştırmaya* dayanıyor. Amerika Birleşik Devletleri, Çin, İngiltere, İspanya, Meksika, Tayland, Türkiye ve Suudi Arabistan’da toplam 2.526 anne ile yapılan bu araştırmada “annenizden size hangi değerler geçti” ve “siz çocuğunuza hangi değerlerin geçmesini istersiniz” soruları yöneltildi.

Anket sonuçları katılan tüm ülkeler ölçeğinde değerlendirildiğinde, kadınların annelerinden kendilerine kalan ve en çok gurur duydukları özelliğin “sevdikleri insanları koruyup kollamaları” olduğu ortaya çıktı. Araştırmaya katılan dünya kadınları, gurur duydukları bu özelliği kendi çocuklarına da geçirmek istiyorlar.

Anketin Türkiye bacağında ise Türkiye’den kadınların, kendi annelerinden onlara geçen değerler arasında en fazla “ailelerine ve topluma verdikleri önem” ile gurur duyduğu ortaya çıktı. Gurur duymaya “evlenince başladım” diyenlerin oranı %26 iken anne olunca başladıklarını belirtenlerin oranı %33. Kampanya, kadınların annelerinde eleştirdikleri bazı özellikleri, aradan zaman geçip o yaşa gelince tıpatıp kendilerinde görmelerinden yola çıkıyor. Nestlé Pure Life, kadınların annelerinden aldıkları iyi özelliklerini anarak “anneme benzemekten gurur duyuyorum” dedirtmeyi amaçlıyor.

*“Mums Heritage” isimli araştırma Ipsos araştırma şirketi tarafından Nisan 2016’da 8 ülkeden, 2.526 anne ile gerçekleştirilmiştir.

Nestlé Pure Life #AnnemdenBana İletişimi Lansmanı

Doğan Grubu işbirliği ile Bebek’te Ayşe Küçüroğlu’nun mekanı Happily Ever After’da Nestlé Pure Life’ın yeni iletişim lansmanı 5 Mayıs’ta gerçekleşti. 20 ünlü anne ile bir araya gelindi, reklam filminin ilk gösterimi gerçekleşti. Lansmanın yansımaları Doğan Grubu dergilerinde ve basında ilerleyen günlerde yer aldı. Ünlü davetliler tarafından çekilen fotoğraflar #AnnemdenBana hashtag’i ile sosyal medyada paylaşıldı. Bu Lansman’ın sonucu olarak yazılı basın ve dijital medya ile 2,5 Milyon kişiye ulaşıldı.

 

Nestlé Pure Life #AnnemdenBana Anneler Günü Yarışması

2-7 Mayıs tarihleri arasında @nestlepurelifetr instagram hesabında gerçekleşen Anneler Günü’ne özel yarışma kurgusu ile #AnnemdenBana iletişimi tease edildi. “Güzel şeylerin paylaştıkça daha da güzelleştiğini o öğretti bana” gibi yeni iletişim kapsamında 6 lokal içgörü paylaşıldı. Bu iç görüleri paylaşan 30 kişiye Arzum Küçük Ev aleti hediye edildi. Bu yarışma için hem Facebook hem de Instagram’dan verilen reklam desteği ile 10 milyon erişim sağladı. Nestlé Pure Life takipçi sayısını arttırarak instagram’da en çok takip edilen ambalajlı su markası oldu.

 


Article Type