Müşteri Hizmetleri Yapımız

Nestlé Waters Müşteri Hizmetleri, kapasitesi ve yetenekleri hızla gelişen profesyonel kadrosuyla, gıda ve içecek sektöründe benzeri olmayan bir çağrı merkezi alt yapısıyla hizmet veriyor.

2002 yılında kurulan Nestlé Waters Müşteri Hizmetleri, şu anda 55 kişilik operasyon ve 10 kişilik yönetim ekibiyle faaliyetlerine devam ediyor ve yılda 2 milyon çağrı yanıtlama kapasitesi ile çalışıyor. Çağrı merkezi haftanın 6 günü 08:00 - 20:00, Pazar günleri ise 10:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veriyor. Çalışma saatleri dışında gelebilecek talepler ise, sesli yanıtlama sistemi aracılığıyla kayıt altına alınıyor ve takip ediliyor.

Müşterilerden gelen öneri ve şikayetleri değerlendirip, ilgili departmanlara veri akışı sağlayarak ürün ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirebilmek, tüketicileri doğal kaynak suyunun faydaları hakkında bilgilendirmek, müşteriler ve dağıtım kanalları arasında bir köprü görevi üstlenerek  sinerji yaratmak, ekip ruhunu korumak ve çalışanların geliştirilebilecek yönlerine odaklanan eğitimler planlamak Müşteri Hizmetleri kadrosunun bir takım olarak ortaya koyduğu hedeflerden bazıları olarak karşımıza çıkıyor.

Genç ve dinamik bir ekipten oluşan Müşteri Hizmetleri kadrosu, şirketin diğer bölümlerinde de değerlendirilebilecek bir katma değer yaratıyor. Ürün, hizmet özellikleri ve müşteri memnuniyeti konusunda eğitimli müşteri temsilcileri, performansları yönünde değerlendirilip, kariyer yollarına şirket içindeki çeşitli alanlarda uzmanlaşarak devam edebiliyor.