Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé® Pure Life® Barbie Lansmanı 2019


Nestlé® Pure Life® ve Barbie bi̇rli̇kteli̇ği özel bi̇r davetle kutlandı


Dünyanın 1 numaralı su markası Nestlé® Pure Life®, Barbie’nin 60. yılına özel olarak tasarladığı yeni şişelerini geçtiğimiz günlerde Zeynep Sever Demirel’in ev sahipliğinde düzenlenen bir davet ile tanıttı. 

Cemiyet, sanat ve moda camiasından Akasya Asıltürkmen, Şebnem Özinal, Carolin Almozlino,  Zeynep Zor ve Seda Önder gibi isimlerin çocuklarıyla birlikte katıldığı eğlenceli lansmanda Nestlé® Pure Life® Barbie şişeleri, su içmeyi eğlenceli hale dönüştüren tasarımıyla çocukların, kapağındaki emniyet bandı sayesinde ise annelerin beğenisini kazandı. 

Nestlé® Pure Life® Barbie şişeleri çocuklar için oyuncak olarak da kullanılabilen tasarımıyla, The House Cafe Garden’da Zeynep Sever Demirel’in ev sahipliğinde gerçekleşen davete katılan ünlü anneler ve çocukları tarafından yoğun ilgi gördü. Eğlenceli etkinliklerin yer aldığı organizasyonda, 90’lı yıllardan beridir popülerliğini koruyan ve dünyanın en çok satan oyuncağı olan Barbie formundaki Nestlé® Pure Life® şişeleri davetlilerden tam not aldı. 

Çocukların su içme alışkanlığı Barbie ile eğlenceye dönüşüyor... 

Nestlé® Pure Life®’ın yenilikçi şişe tasarımlarına son olarak Barbie formundaki su şişelerini eklediklerini belirten Marka Müdürü Melike Karagöz “Çocukların su içme alışkanlıklarını farklı sosyal sorumluluk projeleri ve şişe tasarımlarıyla artırarak, sağlıklı nesillerin yetişmesine destek oluyoruz. Dünyanın en çok satan oyuncağı Barbie ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğimiz kapsamında ürettiğimiz yepyeni Nestlé® Pure Life® şişelerimiz, tasarım itibariyle çocukların oyuncak olarak da kullanabildikleri emniyet bantlı koruyucu kapağı ve geri dönüştürülebilir özelliği ile ön plana çıkıyor. Nestlé® Pure Life® olarak erken yaşta kazandırılan su içme alışkanlığının ileri yaşlara kolaylıkla taşınabileceğine inanıyor ve inovatif yaklaşımlı çalışmalarımıza devam ediyoruz” dedi.